Voľné miesta v kurzoch !

Júlové kurzy !

Kurz pondelok, streda od 11.7.- 27.8.2016, o 7.20 - 8.20, a o 16.00 - 17.00. Kurzy budú v trvaní 3 týždňov, 6 hodín za cenu 35,- €.

Nové augustové začiatočnícke kurzy !

Pondelok, streda od 1.8. - 17.8.2016 v čase od 7.20 - 8.20, o 15.50 - 16.50 a o 19.20 - 20.20,  kurzy sú v trvaní 3 týždne, 6 hodín za cenu 35,- €.

Utorok, štvrtok od 2.8. - 18.8.2016, v čase od 7.20 - 8.20, o 17.00 - 18.00, 18.10 - 19.10, kurzy sú v trvaní 3 týždne, 6 hodín za cenu 35,- €.

Rýchly kontakt:

Špitálska 10
Bratislava
Slovenská Republika

tel.: +421 911 616 745

       +421 911 719 727


mail: eva@pilatesbratislava.sk

        olga@pilatesbratislava.sk

Čo vlastne cvičenie Pilates je ?

Cvičenie Pilates je jeden z najúčinnejších cvičebných programov zameraný na udržanie telesnej kondície, zlepšenie pohybového systému, ako aj zdokonalenie koordinácie pohybov a správneho postoja. Pilates cvičenie posilní Vaše telo a prispeje k zvýšeniu sebadôvery.

Cvičebný systém Pilates je predovšetkým zameraný na vytvarovanie a spevnenie partií trupu, ale aj na natiahnutie a posilnenie hlbokých svalových skupín tela. Ide o pohybovú metódu, ktorá rozvíja schopnosť uvedomenia si telesného pohybu, čo má za následok kvalitnejšie precítenie práce jednotlivých svalových skupín. Cvičenie Pilates kladie veľký dôraz na správne dýchanie – Pilatesovské dýchanie.
Pilatesovo motto:

  • Po 10 lekciách budete cítiť rozdiel
  • Po 20 lekciách uvidíte rozdiel
  • Po 30 lekciách budete mať nové telo

Komu je Pilatesova metóda určená ?

V podstate každému. Môžu ju cvičiť ľudia všetkých vekových kategórii, od detí až po seniorov, fyzicky aktívni, ale aj úplní začiatočníci. Pilates cvičenie je vhodné aj pre tehotné ženy a mamičky po pôrode, ľudí s nadváhou, či s chronickými bolesťami chrbtice. Odporúča sa aj ako pokračovanie rehabilitačnej liečby a využívať ju môžu aj ľudia s rôznymi problémami svalových disbalancií, či jednostranným zaťažením svalových skupín. Darujte si 2 hodiny týždenne s nami a uvidíte, že sa budete cítiť omnoho lepšie.

Ako Pilates funguje?

Pilates cvičenie sa ako jedno z mála sústreďuje na hlboký svalový stabilizačný systém, teda na malé neviditeľné svaly, tzv. hĺbkové, ktoré držia našu kostru. Obsahuje 32 základných cvikov, ktoré si inštruktor môže modifikovať. Riadi sa šiestimi základnými princípmi:

  1. koncentráciou,
  2. kontrolou,
  3. centrom tela,
  4. plynulosťou,
  5. presnosťou,
  6. dýchaním.

Tak, ako každá iná fyzická aktivita, aj Pilates si vyžaduje pravidelnosť. Optimálne je navštevovať hodiny Pilates dva- až trikrát týždenne. K cvičeniu potrebujete vašu plnú sústredenosť a vôľu, pohodlný odev (cvičí sa naboso) a pravidelný príjem tekutín.

Milé dámy, ak túžite získať ploché bruško, úzky pás, dlhé, štíhle, ale zato pevné končatiny, vyformovaný zadoček a pružné pohyby, skúste cvičenie, ktoré nedopustí, aby ste sa nedočkali pozitívneho efektu. Chce to len váš čas, chuť a školeného inštruktora Pilates.